مدیریت آموزش و پرورش گرگان گفت :

تک شیفت کردن مدارس با توسعه ی فضای آموزشی

کشیری از تک شیفت کردن مدارس با توسعه ی فضای آموزشی در شهرستان گرگان خبرداد .

کد مطلب: ۶۴۶۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

کشیری مدیریت آموزش و پرورش گرگان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : تک شیفت کردن مدارس با توسعه ی فضاهای آموزشی در شهرستان گرگان به عنوان یک استراتژیک و راهبردی بزرگ مورد نظر بود .

وی افزود : مقدورات و ظرغیت ها ، کم توانایی و چالش های سخت افزاری را در بخش های مختلف به عنوان موضوع اصلی در حوزه های تصمیم گیری استان بیان کردیم و با همت دوستان در حوزه ی استانی و مجموعه ی تصمیم گیری استانی تا به الان با اعتبارات شهرستانی در حدود 265 کلاس از سال 92 الی 93 به بعد ساختیم .

کشیری در ادامه بیان کرد : با توسعه این کلاس ها بالای 90 درصد مدارس متوسطه را تک شیفت کردیم که نسبت های نرخ تک شیفت را در مدارس گرگان کاهش دادیم . مدرسه ی شهید شریعتی ، مدنی ، رجبی ، فرنگیس رحمتی ، سجادیه ی 1 و 2 و موحدی (دخترانه) و خیراندیشان (پسر) تک شیفت شدند .

مدیریت آموزش و پرورش گرگان در خصوص مدارس مقطع ابتدایی تاکید کرد : بیشترین چالش را در مدارس مقطع ابتدایی داشتیم به صورتی که بای ثبت نام مدارس آموزش با کیفیت مانند حاجر و فیضیه با مشکلات زیادی مواجه شدیم ، در مهرماه سال 93 تعداد 450 شکایت کتبی مقطع ابتدایی تنها در حوزه ی شبت نام قرار داشت اما امسال حتی یک شکایت هم در سامانه قرار ندارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار