ولایتی در جمع خبرنگاران:

از ناطق نوری درخواست کردیم استعفای خود را پس بگیرد

رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد با اشاره به استعفای ناطق نوری از هیأت موسس این دانشگاه گفت: از وی خواهش کردیم استعفای خود را پس بگیرد.

کد مطلب: ۶۴۶۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، علی اکبر ولایتی امروز در حاشیه مراسم اهدای حکم ریاست دانشگاه آزاد به فرهاد رهبر در جمع خبرنگاران گفت: از ناطق نوری خواهش کردیم استعفای خود را پس بگیرد چراکه حضور وی در هیأت موسس دانشگاه آزاد مغتنم است. دوباره از حجت الاسلام ناطق حضورا نیز در خواست خواهیم کرد که استعفای خود را پس بگیرد.

وی تأکید کرد: سید حسن خمینی از عضویت هیأت امنای دانشگاه آزاد استعفا نداده است.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: هیچ یک از واحدهای این دانشگاه نباید به بهانه مشکلات اقتصادی تعطیل شوند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: این کمیته به اتفاق آرا و با رای تک تک اعضا به فرهاد رهبر رای دادند که از حسن نیت اعضای این کمیته تشکر می کنیم. از امروز دکتر فرهاد رهبر فعالیت خود را در دانشگاه آزاد آغاز می کند.

ولایتی ادامه داد: اولویت ما این است که فرهاد رهبر یک بررسی سریع و دقیق از وضعیت کنونی دانشگاه داشته باشد و مسائل بودجه این دانشگاه را حل کند، چراکه این مسائل حل شدنی است. هدف نهایی ما این است که دانشگاه آزاد را بالا ببریم به طوری که در کشور حرف اول را بزند و با توانایی فرهاد رهبر این موضوع اجرا شدنی است.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: طی دو ماه آینده با ریاست دکتر فرهاد رهبر و حمایت عملی هیات امنا امیدواریم بتوانیم به طور محسوسی شاهد تحول مثبت در دانشگاه آزاد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار