معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش

توفیق زیارت امام مهربانی ها، موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود

همایش دانش آموزان دختر زیارت اولی مقطع متوسطه با حضور معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مهدی فیض در همایش دانش آموزان دختر زیارت اولی مقطع متوسطه شش استان کشور در اردوگاه ثامن الائمه مشهد، ضمن بیان آداب زیارت اظهار داشت: توفیق زیارت امام مهربانی ها، موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود؛ لذا باید برای بهره مندی بیشتر از فیض زیارت، بایستی با تفکر و تأمل قبلی بیندیشیم که از حضرت رضا (ع) چه می خواهیم.
معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: از شروط زیارت، برقراری عهد معنوی با خدای متعال برای ترک محرمات و انجام ثواب است. وی ادامه داد: حمد و سپاس الهی برای توفیق زیارت و متوقع نبودن از معصومین (ع) از شرایط زیارت است.
براتعلی منصوریان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اهمیت اردوی زیارت اولی ها بیان کرد: کاروان دانش آموزان زیارت اولی ها، گل سرسبد گروه های اردویی است؛ چرا که این دانش آموزان نه با انگیزه شرکت در مسابقه، بلکه تنها به شوق زیارت و با دل های عاشق روانه سرسرای مهر رضوی می شوند.
گفتنی است دوازدهمین اردوی دانش آموزان زیارت اولی دختر دوره متوسطه استان های هرمزگان، اردبیل، فارس، قم، گیلان و مازندران با همکاری مشترک آستان قدس رضوی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از سوم مرداد آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار