سیچلو:

با سرویس‌ عراق را تحت فشار قرار دادیم/ بازی آسانی برابر پاکستان نداریم

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: در حملات و اسپک عملکرد خوبی داشتیم، همچنین با سرویس‌های خوب توانستیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم.

کد مطلب: ۶۴۶۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو، سرمربی تیم والیبال امید ایران بعد از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل عراق اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم زیرا همیشه اولین بازی تورنمنت‌ها بازی‌ سختی است. به خصوص که این اولین تجربه حضور بازیکنان در مسابقات بزرگسالان بود.

وی ادامه داد: کمی در دریافت دچار مشکل بودیم اما در حملات و اسپک عملکرد خوبی داشتیم. همچنین با سرویس‌های خوب توانستیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی امید والیبال ایران اظهار داشت: از نتیجه‌ای که بدست آمده خوشحال هستم و امیدوارم در بازی فردا بازیکنان با آمادگی بیشتری مقابل حریفشان ظاهر شوند.

سرمربی آرژانتینی تیم والیبال ایران در ادامه گفت: امیدوارم همه بازیکنانم بهتر کار کنند. سطح این مسابقات روز به روز پیشرفت می‌کند. ما برای کسب تجربه و برای هر روز بهتر شدن به این مسابقات آمدیم.

سیچلو درباره تیم پاکستان که حریف بعدی تیم ملی ایران خواهد بود، گفت: اعتقاد ندارم که پاکستان تیم ضعیف‌تری نسبت به حریف امروز ما است. امروز تیم پاکستان بازی خوبی ارائه نداد اما در مجموع نمی‌توان گفت تیمی ضعیفی هستند.

وی افزود: این تیم در قطر دو بازی دوستانه برگزار کرد که در آن مسابقه نمایش بهتری نسبت به بازی امروز داشت و در باکو و مسابقات کشورهای اسلامی هم مقابل ترکیه نمایش خوبی داشتند و به سختی مقابل این تیم شکست خوردند. پس نمی‌توان گفت بازی آسانی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار