مدافع چپ موناکو به منچسترسیتی پیوست

آبی‌پوشان شهر منچستر دفاع چپ فرانسوی تیم فوتبال موناکو قرارداد بستند.

کد مطلب: ۶۴۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، باشگاه منچسترسیتی با انتشار خبری در پایگاه اینترنتی‌اش، از عقد قرارداد 5 ساله با بنامین مندی، دفاع چپ 23 ساله تیم فوتبال موناکو خبر داد.

رقم قرارداد این بازیکن فرانسوی اعلام نشده است اما طبق اعلام سایت نشریه دیلی میل آبی‌پوشان شهر منچستر برای خرید او 52 میلیون پوند پرداخته‌اند و به این ترتیب رقمی که این باشگاه تابستان امسال صرف خرید بازیکنان جدید کرده است به 133 میلیون پوند می‌رسد.

مندی که در تیم تحت هدایت پپ گواردیولا پیراهن شماره 22 را به تن خواهد کرد، پس از امضای قراردادش به سایت باشگاه گفت: من از پیوستن به منچسترسیتی واقعاً خوشحالم. این تیم یکی از تیم‌های برتر فوتبال اروپا است و سرمربی‌ای مانند پپ گواردیولا دارد که به ارائه فوتبال هجومی تأکید دارد. مطمئنم که در چند سال آینده ما تیمی موفق خواهیم بود.

مندی دوران بازیگری‌اش را با تیم لوهاور آغاز و در این تیم بیش از 50 بازی انجام داد و سال 2013 به مارسی پیوست. او در سه فصل حضورش در مارسی نیز 101 بازی انجام داد و خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری فوتبال فرانسه معرفی کرد تا زمینه انتقالش به موناکو در سال 2016 فراهم شود. مندی با موناکو قراردادی پنج ساله داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار