معاون رئیس جمهوری اعلام کرد؛

پیش بینی کاهش 25 درصدی آسیب های اجتماعی در برنامه ششم توسعه

معاون رئیس جمهوری گفت: راهبرد اصلی دولت توانمندسازی و کلید اصلی آن آموزش است. در این مسیر همه بخشها شامل رسانه، مسجد و نهادهای مردمی در کنار دولت دخیل و موثر هستند.

کد مطلب: ۶۴۶۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، شهیندخت مولاوردی در کارگاه آموزشی زنان و خانواده در آموزش و پرورش منطقه تبادکان مشهد افزود: سعی شده در چارچوب فعالیتهای دولت یازدهم با هدف جلب مشارکت مردم و نهادهای مردمی بتوان با استفاده از این ظرفیتها مقابله و پیشگیری آسیب ها به مراتب افزایش یابد.

وی ادامه داد: امید می رود بتوان با توجه به حرکتهای آغاز شده به نتیجه مورد نظر در این زمینه رسید. به همین دلیل پیش بینی کاهش 25 درصدی آسیبهای اجتماعی را در برنامه ششم توسعه داریم و اگر همه متولیان و نقش آفرینان به میدان بیایند می توان در این مسیر گامهای اساسی و موثر برداشت.


معاون رئیس جمهوری گفت: راهبرد اصلی دولت توانمندسازی و کلید اصلی آن آموزش است. در این مسیر همه بخشها شامل رسانه، مسجد و نهادهای مردمی در کنار دولت دخیل و موثر هستند.

وی افزود: متاسفانه هنوز 'توسعه متوازن' به رغم اجرای پنج برنامه توسعه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پنج برنامه توسعه بعد از انقلاب محقق نشده و هنوز در شاخصهای توسعه انسانی جای کار زیاد است.

آموزش و پرورش منطقه تبادکان به بزرگترین حاشیه شهر کشورخدمات آموزشی و تربیتی می دهد


رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان مشهد نیز در این نشست گفت: این منطقه بزرگترین حاشیه شهر در سطح کشور با یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت هم اکنون 121 هزار دانش آموز در این منطقه تحصیل می کنند که 117 هزار نفر آنان در سامانه سناد ثبت شده اند.


علی ابری افزود: چهار هزار دانش آموز نیز در این منطقه اتباع خارجی بدون هویت هستند که به فرمان رهبر معظم انقلاب زیر پوشش تحصیلی قرار گرفته اند.


وی ادامه داد: 100 درصد مدارس حاشیه شهر مشهد در منطقه تبادکان به صورت دو نوبته فعالیت دارند. این در حالی است که اگر در جایی 40 درصد مدارس دو نوبته فعال باشند، اعلام بحران می شود.

هر 17 روز یک واحد آموزشی در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده


رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان به توجه دولت تدبیر و امید به این منطقه اشاره و بیان کرد: در طول چهار سال اخیر هر 17 روز یک مدرسه در این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت که بزرگترین کار دولت محسوب می شود و چنین رخدادی دیگر در تاریخ تکرار نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار