کارگردان تئاتر«کولی در جعبه» در گفت و گو با پانا:

«کولی در جعبه» فرصتی برای هنرنمایی جوان ها است

رومینا ایلمک فروش کارگردان تئاتر«کولی در جعبه» بیان کرد: 13 نفر در«کولی در جعبه» بازی می کنند. می توانستم از بازیگرهای چهره کمک بگیرم ولی ترجیح دادم از جوان ها استفاده کنم و به آنها فرصت بدهم.

کد مطلب: ۶۴۶۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رومینا ایلمک فروش کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره نمایش «کولی در جعبه» گفت: داستان این نمایش درباره یک سری بیماراست که در بیمارستان بستری هستند. در جریان نمایش یک بیمار بسیار آسیب می بیند و باقی افرادی که در این بیمارستان هستند با اینکه می دانند چه کسی او را مجروح کرده است ولی چیزی نمی گویند که در آخر معلوم می شود یکی از پرستار ها مقصر بوده است.
ایلمک فروش درباره تمرینات گروه بازیگران بیان کرد: 3 روز در هفته تمرین داریم، جلسه هشتم را پشت سر گذاشته ایم و احتمالا تا اواخر شهریور تمریناتمان ادامه داشته باشد. سعی می کنیم برای اجرا به محرم صفر برنخوریم ولی زمان اجرا به بازیگرها بستگی دارد.
ایلمک فروش درباره بازیگران این نمایش گفت: 13 نفر در«کولی در جعبه» بازی می کنند. می توانستم از بازیگرهای چهره کمک بگیرم ولی ترجیح دادم از جوان ها استفاده کنم و به آنها فرصت بدهم، البته برای انتخاب بازیگران ملاک خاصی را در ذهنم نداشتم. اکثر بازیگران از دانشجوهای دانشگاهی که خودم در آن درس خوانده ام هستند.
این کارگردان جوان درباره محل اجرا و کارهایی که برای کشاندن مردم به سالن دارد گفت: در تالار حافظ یا سالن استاد مشایخی اجرا خواهیم داشت. اگر از نمایش استقبال شود سالن تالار وحدت را خواهم گرفت.
او افزود: برای کشاندن مردم به سالن تئاتر و تماشای نمایش راهکارهایی از جمله تبلیغ در صفحه شخصی افراد مشهور و تبلیغ بین دانشجوها و مردم را در ذهنم دارم. اگر نمایش «کولی در جعبه» توسط اشخاص معروف تبلیغ شود از طرف مردم بازخورد خوبی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار