واریز بیش از ٧٠ میلیارد ریال به حساب بازنشستگان اسفند 95

نزدیک به ٧٠ میلیارد و ٧٠٠ میلیون ریال به حساب فرهنگیانی که از دوم بهمن ماه تا اول اسفند ماه ١٣٩٥ به افتخار بازنشستگی نائل آمدند واریز شد؛ در صورت تقاضای استمرار عضویت فرهنگیان محترم، مبلغ سهم الشرکه به عنوان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ٢ درصد و باز پرداخت ٣٦ ماهه در نظر گرفته می شود.

کد مطلب: ۶۴۶۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، ٦٢٧ نفر از فرهنگیان محترم عضو موسسه در این بازه زمانی بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود ناشی از فعالیت های اقتصادی را دریافت کردند. سهم الشرکه اعضای انصرافی، از کار افتاده و فوت شده نیز به حساب آنها واریز شد.
این رقم تمام دریافتی فرهنگیان بازنشسته مذکور نیست زیرا سود سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١٣٩٥ نیز پس از تقسیم در بین اعضا، به حساب این عزیزان واریز و به حساب فرهنگیان عضو نیز منظور می شود. بنابراین لازم است فرهنگیان بازنشسته، حساب بانکی مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان را برای واریز سود در مراحل بعد فعال نگه دارند.
سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته به حساب های آنها در بانک سرمایه و سهم الشرکه اعضای بازخرید، ازکار افتاده، انصرافی و متوفی به حساب آنها در بانک ملی واریز شده است.
پرداخت بیش از ١٨ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان
به رغم موضوعات مطرح شده علیه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که عمده آن مربوط به تسهیلات سررسید گذشته بانک سرمایه است، فرهنگیان عضو موسسه پس از بازنشستگی، سهم الشرکه خود را بدون کم و کاست دریافت می کنند.
در همین حال از ابتدای تاسیس موسسه تا اسفند ١٣٩٥ بیش از ١٨٦٥٠ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته واریز شده که بیش از ٣٥١٤ میلیارد ریال آن مربوط به بازنشستگان مهرماه تا اسفند ماه ١٣٩٥ بوده است. پرداخت بموقع سهم الشرکه بازنشستگان فرهنگی عضو، نشانه عمل موسسه به تعهداتش در قبال اعضا است.
ارائه بیش از ١٨ هزار میلیارد ریال خدمات رفاهی به فرهنگیان عضو موسسه
فرهنگیان عضو موسسه علاوه بر سودآوری ناشی از فعالیت های اقتصادی، از خدمات رفاهی حین خدمت نیز برخوردار می شوند. بر این اساس فرهنگیان عضو از ابتدای تاسیس موسسه تا اسفند ١٣٩٥ بیش از ١٨٥٦٠ میلیارد ریال در قالب خدمات رفاهی و در حوزه های خودرو لیزینگی، خدمات بیمه ای، خدمات گردشگری، تامین مسکن و تسهیلات مالی و اعتباری دریافت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار