مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش:

دانش آموزان هنرمند، مدیران آینده فرهنگ و هنر ایران هستند

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر کشور در نیشابور گفت: تک تک شما دانش آموزان مدیران و مجریان آینده فرهنگ و هنر کشور هستید.

کد مطلب: ۶۴۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا- خراسان رضوی، مهدی علی اکبر زاده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم گفت: اعتدال واژه بسیار زیبایی است و قتی ترکیب دو رنگ ابی که سرد است و قرمز که گرم است با هم ترکیب شوند رنگ بنفش رنگ اعتدال حاصل می شود.


وی با اشاره به آشنایی کامل دانش آموزان با مفاهیم هنر اظهار کرد: اگر مسئولان امروز آشنا با فرهنگ باشد و بدانند چگونه برنامه ریزی کنند در این عرصه مشکلی نخواهد بود.


وی گفت: تک تک شما دانش آموزان مدیران و مجریان آینده فرهنگ و هنر کشور هستید . برای اینکه ثابت کنیم فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی همیشه پا برجاخواهد بود با همان خونی که از کشور دفاع کردیم از فرهنگ و هنر هم دفاع خواهیم کرد.


وی ادامه داد: نور چشمان ما شمایید در مدتی کوتاه بنده و دیگران از عرصه خواهیم رفت و شما می دانید و پنجه ها، صدا ها، انگشتان و جوهر قلم هایتان. آینده در دست شما است. دست توانمند شما قلم را از ما خواهد گرفت و روی کاغذ و بوم خواهد کشید.


وی گفت: در سایه برنامه ریزی درست ان شا الله به سر منزل مقصود خواهیم رسید. روحیه جمعی و مشارکتی را حفظ کنید و آینده کشور را بسازید.


وی گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری بیش از هفت میلیون نفر رشته در مسابقات امسال شرکت کننده داشتیم 4 هزار 748 اثر به دبیر خانه رسید و 1800 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار