فیض در استان کرمان:

تربيت اجتماعي دانش آموزان مهمترين رسالت سازمان دانش آموزي است

معاون پرورشي و فرهنگي وزيرآموزش و پرورش گفت: تربيت اجتماعي و فرهنگي دانش آموزان مهمترين رسالت سازمان دانش آموزي است.

کد مطلب: ۶۴۵۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مهدي فيض در همايش مسئولان سازمان دانش آموزي شهرستان ها و مناطق استان کرمان با تشريح جايگاه سازمان دانش آموزي در وزارت آموزش و پرورش افزود: فعاليت هاي درون مدرسه اي برعهده معاونت پرورشي و فعاليت هايي برون مدرسه اي بر عهده سازمان دانش آموزي است.
معاون پرورشي و فرهنگي وزيرآموزش و پرورش با بيان اينكه فعاليت هاي سازمان دانش آموزي در دوره جديد به عنوان بخش كلاني از معاونت پرورشي است، تصريح كرد: به تدريج اردوهاي برون مدرسه اي، اعزام دانش آموزان به مسابقات كشوري و... به سمت سازمان داش آموزي سوق داده مي شود.
وي با تاكيد بر اينكه فعاليت هاي برون مدرسه اي بر عهده سازمان دانش آموزي است، اظهار كرد: با انجام رسالت برون مدرسه اي، فعاليت سازمان دانش آموزي توسعه پيدا مي كند.
معاون پرورشي و فرهنگي وزيرآموزش و پرورش بيان كرد: سازمان دانش آموزي بايد برنامه ها و فعاليت هاي خود را به گونه طراحي و تدوين كند كه جنبه اقتصادي و فرهنگي داشته باشد.
فيض تربيت اجتماعي و فرهنگي دانش آموزان را مهمترين رسالت سازمان دانش آموزي دانست و گفت: با توجه به تفويض اختيار فعاليت هاي برون مدرسه اي آموزش و پرورش به سازمان دانش آموزي حوزه عمل اين سازمان در انجام فعاليت هاي اجتماعي، زيستي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي و هنر گسترده شده است.
وي درآمد زايي را يكي از ماموريت هاي فرعي سازمان دانش آموزي برشمرد و تاكيد كرد: تمركز بر درآمد زايي در سازمان دانش آموزي، اين سازمان را از دست يابي به اهداف اصلي دور مي كند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار