دوچرخه سوار برتانیایی قهرمان توردوفرانس شد

معتبرترین رقابت سالانه دوچرخه‌سواری دنیا با قهرمانی رکابزن بریتانیایی به پایان رسید.

کد مطلب: ۶۴۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، صد و چهارمین دوره رقابت‌های «توردوفرانس»، معتبرترین رقابت سالانه دوچرخه‌سواری با چهارمین قهرمانی مجموع میشل فروم، رکابزن برجسته بریتانیایی به پایان رسید.

در انتهای مرحله بیست و یکم که به مسافت 103 کیلومتر از مونتگون به شانزه‌لیزه برگزار شد، دیلان گورنوگن هلندی از تیم «جومبو» به مقام قهرمانی رسید و آندره گرایپل، دوچرخه‌سوار مشهور آلمانی از پشت سر گذاشتن او بازماند.

در پایان 21 مرحله در جدول کلی، کریس فروم بریتانیایی از تیم اسکای با 86 ساعت 20 دقیقه و 55 ثانیه بالاتر از ریگوبرتو اوران کلمبیایی از تیم دراپاک و رومن بارده فرانسوی از تیم موندیال برای چهارمین قهرمان توردوفرانس نام گرفت و در جدول امتیازی هم مایکل ماتیوس استرالیایی از تیم «سان‌وب» با 370 امتیاز رده اول را به دست آورد. در این جدول آندره گرایپل آلمانی از تیم سودال و ادوالد بوئاسون هاگن از تیم داتا به ترتیب با 234 و 220 امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین باریگیولی فرانسوی در بخش کوهستان و سیمون یاتس بریتانیایی در بخش جوانان رده‌های اول را به خودشان اختصاص دادند. تیم اسکای هم بالاتر از موندیال و «سگافردو» مقام قهرمانی تیمی را از آن خودش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار