برگزاری دوره قصه گویی برای کودکان و نوجوانان در کتابخانه ۱۵ خرداد

بچه های زیر گنبد کبود قصه می گویند

کتابخانه 15 خرداد با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان دوره آشنایی با قصه گویی با عنوان " زیر گنبد کبود " را برای گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می کند.

کد مطلب: ۶۴۵۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، آشنایی کودکان و نوجوانان با فنون و کاربردهای قصه گویی، ارتقای فرهنگ مطالعه، تقویت مهارت‌های گفتاری و قدرت فهم و بیان در کودکان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان از جمله اهداف این برنامه است.
بر اساس این گزارش در این برنامه توسط مربی قصه گویی استعداد های کودکان و نوجوانان برای بیان قصه سنجیده می شود . هم چنین کودکان به قصه گویی در جمع هم سن و سال های خود می پردازند.
این گزارش می افزاید: این برنامه با همکاری و حضوراساتید مجرب قصه گویی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود و ضمن بازگو کردن قصه های زیبا برای کودکان، کتاب های مناسب در حوزه ی قصه و قصه گویی متناسب با رده سنی مخاطبین به آنان معرفی می شود. هم چنین کارشناسان برنامه با خوانش داستانی متناسب با گروه سنی کودکان و نوجوانان، آن‌ها را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا می‌کنند. همچنین در پایان این دوره کانون کتابخوانی کتابخانه 15 خرداد تشکیل خواهد شد.
این برنامه دوشنبه از ساعت 10 تا 12 در کتابخانه 15 خرداد به نشانی بلوارمعلم -خ تختی -خ تولیددارو-بوستان 15 خردادبرگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار