بحران پیش فصل سراغ منصوریان آمد/ استقلال تیم بی دفاع

استقلال در شرایطی باید به آبادان سفر کند که در یکی از کلیدی ترین پست هایش با بحران مواجه است.

کد مطلب: ۶۴۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ لیگ برتر هفدهم ایران در شرایطی از پنجشنبه این هفته رسما آغاز می شود که استقلال باید جمعه شب در دیداری سخت با سفر به استان خوزستان به مصاف صنعت نفت آبادان برود. دیداری که علاوه بر تیم آماده فراز کمالوند و گرمای آبادان برای استقلالی ها ضلع سوم مشکلی را به همراه خواهد شد.

استقلالی ها که امیدوار بودند با حضور پادوانی و پژمان منتظری استحکام خوبی را در خط دفاع داشته باشند در همین ابتدای لیگ قلب دفاع خود را دچار بحران می بینند.

از بین مدافعان استقلال پادوانی مصدوم است؛ مجید حسینی محروم شده و قطعا بازی اول استقلال را از دست می دهد؛ اوضاع مگویان مشخص نیست و احتمالا در لیست استقلال حضور نخواهد داشت. گزینه دیگر استقلالی ها برای قلب خط دفاع شان فرشید باقری است که او هم مصدوم است و به بازی آبادان نخواهد رسید.

در این شرایط تنها گزینه منصوریان برای حضور در این پست پژمان منتظری است؛ اما شرایط پژمان هم فعلا در ابهام قرار دارد. قرارداد او در سازمان لیگ ثبت نشده و مدافع ملی پوش استقلال هنوز درخواست ITC نداده و بدون آی تی سی هم طبیعتا نمی تواند بازی کند.

حالا در شرایطی که استقلال در بین 5 بازیکنی که توانایی حضور در مرکز خط دفاع را دارند 4 غایب قطعی دارد باید منتظر ماند و دید منصوریان برای فرار از بحران در این قسمت اولین پالش بزرگ اش در لیگ برتر را چگونه پشت سر می گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار