جلسه شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در آذربایجان غربی برگزار شد

دومین جلسه شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان با حضور اعضای این شورا در محل دفتر معاون پژوهش، برنامه­ریزی نیروی انسانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۵۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «ابراهیم محمدی» معاون پژوهش و برنامه­ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: محوریت دومین جلسه شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی پیگیری انتظارات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در راستای انجام تفاهم نامه این معاونت با آن سازمان بود.

وی خاطر نشان کرد: مقرر گردید اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی دوره ابتدایی و گروه تحقیق و پژوهش نسبت به شناسایی مشکلات پیش روی ارزشیابی توصیفی در استان همراستا با فراتحلیل پژوهش­های انجام یافته با این موضوع در سطح کشور هماهنگی ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدی گفت: همچنین مقرر گردید گروه بررسی محتوا با همکاری اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی دوره ابتدایی نسبت به پایش مواد و منابع آموزشی مورد استفاده در مراکز پیش دبستانی استان نیز اقدام گردد.

همچنین در این جلسه مقرر گردید اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی دوره متوسطه متناسب با شرایط برگزاری دوره های آموزشی محتلف در پایه یازدهم نسبت به برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر این دوره ها برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است در این جلسه بر تعامل بیشتر ادارات تکنولوژی و گروه های آموزشی با گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی تأکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار