در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

افتتاح پروژه‌های ناقص توسط شهرداری/با جان مردم بازی نکنید

یک عضو مجمع نمایندگان تهران افتتاح پروژه های ناقص در مدیریت شهری را غیراخلاقی عنوان کرد و گفت: افتتاح برخی پروژه های ناقص ،بازی با جان شهروندان است .

کد مطلب: ۶۴۵۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به افتتاح برخی پروژه های ناقص و نیمه تمام در اواخر مدیریت فعلی شهر تهران اظهارداشت: در برخی موارد اقدامات سوری و نمایشی در اواخر دوران مدیریت مسئولان صورت می گیرد که نمونه آن را در مورد بهره برداری راه آهن شیراز- تهران شاهد بودیم که خاطره بدی را برجای گذاشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه هایی که با جان شهروندان در ارتباط است از جمله مترو، نباید فعالیت ناقصی در آن انجام شود. در برخی موارد اقدامات ناقصی انجام می شود و مسئولیت آن بر عهده مدیران بعدی می افتد که این کار غیراخلاقی است. اگر مدیری می خواهد از خود یادگاری بر جای بگذارد، باید همان کارهایی که بر او محول شده را به طور متقن و استاندارد انجام دهد که این بهترین یادگاری است و مردم نیز به خوبی این موضوع را درک می کنند.

عضو مجمع نمایندگان تهران همچنین درخصوص پیش فروش فضای تبلیغاتی مترو در اواخر مدیریت فعلی شهرداری نیز گفت: این موضوع مصداق سوء استفاده بیجا از موقعیت اداری است به خصوص در حوزه هایی که پیش می شود در آن تغییراتی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: موضوع پیش فروش تبلیغات شهری غیرمتعارف است اما غیرقانونی نیست. در واقع سوء استفاده از جایگاه قانونی تلقی می شود. بخصوص اینکه شورای شهر چهارم نیز شورایی است که بیشتر نظاره می کند تا نظارت. اگر چنین فعالیت هایی تحت نظارت شورا قرار داشت، مشکلی نبود اما شورا عملا هیچ کاره است.

صادقی تصریح کرد: موضوعی که در اواخر دوران مدیریت شهری باید در نظر گرفته شود، اعمال محدودیت های قانونی در دوره گذار است.

وی همچنین درباره کمپین "از خودمان شروع کنیم" که به منظور اصلاح رفتار ترافیکی در شهر تهران آغاز به کار کرده نیز بیان کرد: اینکه از شهروندان بخواهیم در امور شهر مشارکت داشته باشند موضوع خوبی است و هر فردی باید از خود شروع کند تا کار پیش رود و در نهایت فرهنگسازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار