مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان دامغان در گفت و گو با پانا:

پیش اردوی ملی مربیان و دانش آموزان فرزانه شهرستان دامغان برگزار گردید

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان دامغان خبرداد: پیش اردوی ملی مربیان و دانش آموزان فرزانه سازمان دانش آموزی شهرستان دامغان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۴۵۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

مهری عظیمی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا دامغان، گفت: اردوی آماده سازی دانش آموزان و مربیان شهرستان دامغان، جهت حضور در اردوی ملی، با حضور 100 نفر از دانش آموزان فرزانه و همچنین مربیان، مدرسین و مسئولین سازمان دانش آموزی استان سمنان در مدرسه حضرت زینب(س) دامغان برگزار شد.

وی افزود: در پیش اردوی فرزانگان سازمان دانش آموزی شهرستان دامغان که در مدرسه حضرت زینب(س) برگزارشد، علاوه بر آموزش مهارت های 4 گانه سازمان دانش آموزی، در زمینه امداد و نجات، گره زنی، مخابره با پرچم، نظام جمع و طبخ غذا آموزش دیدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دامغان، هدف از برگزاری این پیش اردو را توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی؛ تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی و شناسایی یاورمریبان و مریبان توانمند و خلاق جهت حضور در اردوی کشوری بیان کرد.

مدیر سازمان دانش اموزی استان سمنان نیز در حاشیه برگزاری پیش اردوی ملی شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار داشت: مجموعه تشکیلات از ارکان اصلی سازمان دانش آموزی محسوب می شود که توسعه و تقویت کمی و کیفی آن در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

محمدرضا عامریان افزود: حضور مؤثر و با اقتدار در اردوی ملی که میدان قدرت نمایی تشکیلات سازمان دانش آموزی است، یکی از برنامه های جدی سازمان در فصل تابستان می باشد که برگزاری اردوی آماده سازی نیز بخشی از این مهم است.

وی تصریح کرد: در نهایت پس از ارزیابی پیش اردوهای ملی شهرستان ها و مناطق استان سمنان، 150 نفر از مربیان و دانش آموزان عضو فرزانه و همچنین 150 نفر از مربیان و دانش آموزان عضو پیشتاز از استان به اردوی قطبی که مردادماه سال جاری در 4 مرحله در اردوگاه شهیدرجایی باغرود نیشابور برگزار می شود، انتخاب می شوند و همچنین مربیان فعال و تلاشگر برای اعزام به دوره تربیت مدرس استانی و کشوری در این پیش اردو شناسایی می شوند.

گفتنی است؛ اردوی قطبی پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی که برای اولین بار در کشور برگزار می شود، برای 6 استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی و همچنین سمنان، گلستان و سیستان و بلوچستان از تاریخ 14 مرداد الی 2 شهریور ماه سال جاری برای اعضا و مربیان پیشتاز و فرزانه، در اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار