فرماندار شهرستان مهاباد:

معلمي بزرگترين افتخار جامعه بشری است

فرماندار شهرستان مهاباد گفت: شغل معلمی و معلم بودن بزرگترین افتخار جامعه بشری می باشد.

کد مطلب: ۶۴۵۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی: شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد در آيين افتتاحيه پيش اردوي مهارتي و تشكيلاتي مربيان و دانش آموزان پيشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزي شهرستان هاي جنوب آذربايجان غربي گفت: امروز قدرت و توانمندي در سازمان يافتگي و نظم پذيري بنا یافته و جامعه آينده برای افزایش این قدرت و توانمندی نيازمند به آموزش هاي تشكيلاتي و مهارتي دارد.

وی افزود: سازمان دانش آموزي بستري است كه سرمايه هاي اجتماعي و علمي جامعه را نظم داده و مهارت هاي تصميم گيري ،باهم زيستن و زندگي در شرايط سخت را آموزش مي دهد و بايد از پتانسيل هاي اين نهاد تأثيرگذار نهايت استفاده را كنيم.

شجاعی ادامه داد: اكنون همه ما اطلاع داریم كه جامعه همتراز با نخبه ها و مغزهاي علمي، به افراد داراي مهارت و و نظم پذیر كه با مسالمت در كنار هم زندگي كنند نیازمند می باشد.

فرماندار مهاباد گفت: دانش آموزان آموزش ديده امروز بايد گام هاي كشور توسعه يافته را برداشته و در جهت اعتلاي نظام حركت كنند.

وی در ادامه افزود: از تغييرات رخ داده در مديريت سازمان دانش آموزي استان بسيار خوشحال هستيم و براي اعتلاي اين مجموعه و سيستم آموزش و پرورش از هيج تلاشي دريغ نخواهيم كرد.

و در آخر مراسم با اجراي مراسم تحليف، شجاعي فرماندار شهرستان مهاباد عضو افتخاري سازمان دانش آموزي شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار