مدير آموزش و پرورش شهرستان مهاباد:

سازمان دانش آموزي بهترين بستر براي تربیت اجتماعی دانش آموزان می باشد

مدير آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: سازمان دانش آموزي بهترين بستر براي اعتلاي فكري،عقيدتي،اجتماعي،مهارتي و تشكيلاتي دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۴۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، شاوله مدير آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در آيين افتتاحيه پيش اردوي مهارتي و تشكيلاتي مربيان و دانش آموزان پيشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزي شهرستان هاي جنوب آذربايجان غربي در شهرستان مهاباد افزود: باید توجه ویژه ای به سازمان دانش آموزی از طرف آموزش و پرورش انجام گیرد چرا که سازمان دانش آموزي بهترين بستر براي اعتلاي فكري،عقيدتي،اجتماعي،مهارتي و تشكيلاتي دانش آموزان است .

شاوله گفت: فعاليت هاي سازمان دانش آموزي به نحوي است كه با اندكي تأمل در اين بخش آرزو ميكنيم تا همه مجموعه آموزش و پرورش و حتي جامعه همانند اين اعضا داراي نظم و مهارت باشند .

در ادامه معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: اگر شعار زيباي "همفكري،همدلي و همكاري " كه پيشه فعاليت هاي سازمان دانش آموزي است عملي شود بسياري از مشكلات جامعه ما حل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: امروز مدارس ما نيازمند تغييرات در حوزه هاي مختلف هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد افزود: فعاليت هاي علمي و تحقيق بايد به سمت كارهاي مهارتي و عملي سوق پيدا كنند.

وی گفت: سازمان دانش آموزي بهترين مكان براي تحقق تربيت اجتماعي دانش آموزان تشكل هاي دانش آموزي است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار