مجاهدی، دبیر نخستین کنگره سراسری شعر بقیع شد

محمد علی مجاهدی به عنوان دبیر نخستین کنگره سراسری شعر بقیع «آخرین حرم» معرفی شد.

کد مطلب: ۶۴۵۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ در نخستین کنگره سراسری شعر بقیع «آخرین حرم»، هادی جان‌فدا نماینده شورای سیاستگزاری این کنگره، پس از دیدار با محمد علی مجاهدی، این شاعر را به عنوان دبیر نخستین کنگره سراسری شعر بقیع معرفی کرد.
این تصمیم در اولین جلسه رسمی شورای سیاستگزاری «آخرین حرم» که در حوزه هنری با حضور جان‌فدا نمایندۀ مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام، رضا بیات نماینده موسسه سلیس، محمود حبیبی کسبی نماینده حوزه هنری و علیرضا ابوالقاسم اصفهانی نماینده انجمن میراث اسلامی برگزار شد، به تصویب اکثریت رسید.
همچنین در این جلسه، در جلسۀ شورا در خصوص فراخوان، نحوۀ برگزاری، نشست خبری و اقدامات رسانه‌ای گفتگو‌هایی انجام شد که پس از نهایی شدن متعاقبا اعلام خواهند شد.
فراخوان نخستین کنگره سراسری شعر بقیع «آخرین حرم»، در بخش‌های اصلی شامل «ائمه‌ بقیع علیهم‌السلام شامل دو محور مدایح و مراثی و زیارت ائمه‌ی بقیع علیهم‌السلام و توسل به ایشان» و بخش ویژه حرم مطهر بقیع شامل دو محور «تخریب بقیع و لزوم احیای آن و تفکر سلفی و تخریب مقدسات اسلامی» منتشر شده است.
مهلت ارسال آثار تا هفتم شهریور ماه ١٣٩٦ مصادف با سالروز شهادت امام باقر (ع) خواهد بود و شرکت کنندگان می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی akharinharam@gmail.com آثار خود را در تمامی قالب‌های شعر به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
علاقمندان به شرکت در این رویداد ادبی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در کنگره «آخرین حرم» می‌توانند به پایگاه اینترنتی این کنگره به نشانیwww.akharinharam.com و کانال تلگرامی به آدرس akharinharam@ مراجعه یا با تلفن ۰۲۱۶۶۰۱۶۴۱۲ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار