افتتاح پایانه جوانمرد قصاب در منطقه 20

شهردار منطقه 20 از احداث بزرگ ترین پایانه حمل و نقل عمومی پهنه جنوب تهران با ظرفیت گردش بیش از 800 دستگاه از تمامی مدهای حمل و نقلی در قالب مجتمع چند منظوره خبرداد.

کد مطلب: ۶۴۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، سید احمد صفوی شهردار منطقه بیست تهران در حاشیه بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پروژه پایانه مترو جوانمرد قصاب، گفت: بزرگ ترین پایانه پهنه جنوب شهر تهران در قالب مجموعه ای چندمنظوره و ترکیبی از تمامی مدهای حمل و نقلی شامل اتوبوس، تاکسی، بی آرتی، ون و خودروهای سواری در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در حال احداث است.

صفوی با اشاره به تردد روزانه 25 هزار مسافر در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب افزود: این پایانه ظرفیت گردش 853 دستگاه از مدهای حمل ونقلی، پوشش 12 خط ، پارک 570 خودرو سواری و توقف 111 دستگاه حمل و نقلی عمومی دارد.

وی خدمات رسانی به محدوده حریم را از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد و گفت: 5 مورد از خطوط حمل ونقل عمومی تحت پوشش پایانه جوانمرد قصاب، مربوط به شهرهای اقماری از جمله باقرشهر، قرچک، ورامین، قمصر و تورقوزآباد است.

شهردار منطقه 20 به تمدن 8 هزارساله شهرری اشاره کرد و افزود: فضاهای توقف ناوگان، مسیرهای عبوری عابرین پیاده و پارک سوار مسقف می شود و معماری فاخری برای آن طراحی شده و کاملا متناسب با سابقه تاریخی شهرری است.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار