مسئول انجمن دوو میدانی فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور:

استقبال دانش آموزان از مسابقات دوو میدانی بی نظیر بود

مسئول انجمن دوو میدانی فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور در آئین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات دوو میدانی ورزش دانش آموزان پسر دوره متوسطه در سنندج استقبال دانش آموزان از این مسابقات را بی نظیر دانست .

کد مطلب: ۶۴۵۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، ایرجی مسئول انجمن دوو میدانی فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور شب گذشته در آئین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات دوو میدانی ورزش دانش آموزی سراسر کشور که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد؛ با بیان اینکه رکورد حضور دانش آموزان در مسابقات دوومیدانی دوره ابتدایی شکسته شد؛ گفت: در دوره متوسطه اول و دوم نیز رکورد حضور 29 استان برای اولین بار در این دوره از مسابقات به ثبت رسید.

ایرجی با تجلیل از میزبانی شایسته کردستان در مسابقات کشوری دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور، از رشد چشمگیر استان کردستان در این مسابقات خبر داد و گفت: در دوره ابتدایی کردستان به رتبه ششم تیمی پسران و در دوره متوسطه نیز از رتبه 24 به رتبه 10 کشوری ارتقا پیدا کرده است.

وی از استان قم به عنوان پدیده این دوره از مسابقات نام برد و با بیان اینکه در مسابقات دوو میدانی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه سراسر کشور رکورد های خوبی ثبت شده است، اظهار داشت: شرکت 73 نفر در ماده پرش طول، ارتقا رکورد 7/7 به 7/20 در ماده پرش طول، ثبت رکورد 60/90 در ماده پرتاب دیسک از نمونه های ثبت این رکورد ها در این دوره از مسابقات است.

مسئول انجمن دوو میدانی فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور از برگزاری مسابقات قهرمانی ورزش دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور به عنوان بستر مناسب برای استعداد یابی دانش آموزان نام برد و اظهار داشت: با شناسایی این استعداد ها قطعا افتخار آفرینی دانش آموزان در عرصه های مختلف ملی و جهانی را شاهد خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار