همایش تبیین دستوالعمل ساماندهی نیروی انسانی شهرستان های استان تهران

همایش تبیین دستوالعمل ساماندهی نیروی انسانی شهرستان های استان تهران با حضور، رئيس مركز برنامه ريزي منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش وپرورش، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و روسای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ،اسفندیار چاربند رئيس مركز برنامه ريزي منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه سرمایه اصلی هر سازمان و ارگانی ، نیروی انسانی آن سازمان است ، تاکید کرد: در ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش هدف اول مدیریت نیازها است و هرچه نیازها بهتر مدیریت شود ، نتایج موفق تری به دست می آید .

وی افزود: در ساماندهی نیروی انسانی باید در ابتدا مبادی که ایجاد نیاز می کند را شناسایی و مدیریت کنیم تا بتوانیم ازایجاد شکاف در تامین منابع جلوگیری کنیم

رئيس مركز برنامه ريزي منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه عدم مدیریت کم کردن نیاز ، کم شدن کیفیت خدمات مطلوب را به دنبال خواهد داشت ، تصریح کرد: برنامه درسی یکی از مبادی نیاز است که باید مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد .

چاربند، تامین معلم برای کلاس های درس را اولین و اصلی ترین اولویت مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: در ابتدا باید توجه داشته باشیم که کلاس های درس که حق مسلم دانش آموزان است تحت هیچ شرایطی نباید بدون معلم باقی بمانند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال های آینده به دلیل بازنشستگی با خروج بی سابقه نیرو در آموزش و پرورش روبرو خواهیم بود ، اظهار داشت : به دلیل عدم امکان جذب این تعداد نیرو در آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم بود که باید بتوانیم به شکل درست مدیریت کنیم .

رئيس مركز برنامه ريزي منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش وپرورش در پایان خاطرنشان کرد: از اصلاحات مورد نیاز آموزش و پرورش در سال های آینده بازنگری برنامه درسی ، تصحیح رشته ها و پایه های درسی و تربیت معلمین زبده و مهارت محور می باشد.

/خبرنگار :عرفان صباغی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار