غرفه محصولات خانگی ریحان در سنندج افتتاح شد

غرفه محصولات خانگی ریحان در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۴۴۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،، غرفه محصولات خانگی ریحان در سنندج در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

این غرفه به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" و همکاری سازمان تعاون روستایی ایجاد شده است.

غرفه محصولات خانگی ریحان با حضور محسن طلایی مدیرکل دفتر طرح های جوانان، ناصر صبحی مدیرکل دفتر ازدواج تعالی خانواده و نوراله پاشا رئیس گروه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ، هیرش رضایی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و رئیس مجمع جوانان استان افتتاح و به معرض نمایش گذاشته شد.

سبا زینتی مدیر موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" مدت یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در سالروز تأسیس مجموعه خود غرفه محصولات خانگی ریحان را ایجاد و غرفه را در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده بوجود آورده است.

غرفه محصولات خانگی ریحان دارای ترشیجات، مرباجات، زیتون، آب لیمو و دیگر فعالیت های خانگی است که زنان سرپرست خانواده آن را تهیه و عرضه می کنند.

گفتنی است، این غرفه در مرکز عرضه محصولات کشاورزی (نمایشگاه دائمی)اتحادیه تعاونی های روستایی استان در شهر سنندج ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار