مسئول استانهای خبرگزاری پانا تاکید کرد:

هر دانش آموز یک خبرنگار

مسئول استانهای خبرگزاری پانا با حضوردر شبکه امید به تشریح فعالیتهای پانا پرداخت.

کد مطلب: ۶۴۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،حمید رضاقلخانی در ابتدا به بیان مفهوم کلمه پانا و رسالت این خبرگزاری پرداخت و اظهارکرد: این خبرگزاری کانون دانش آموزی می باشدو هدف آن آموزش و تربیت خبرنگار از میان دانش آموزلن علاقه مند و در نهایت ایجاد شبکه عظیم خبرنگاری در تمام نقاط ایران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب است .

وی در ادامه در رابطه باوجه تمایز این خبرگزاری با سایر خبرگزاری ها گفت: پانا تنها خبرگزاری دانش آموزی در دنیا است که آموزش خبر و پرورش خبرنگار را به صورت رایگان ، در قالب کلاس های حضوری ، غیر حضوری و آنلاین انجام میدهد .

قلخانی تصریح کرد: دانش آموزان با حضور در کلاس های پانا و با دریافت آموزش در زمینه خبرنگاری و عکاسی کارت شناسایی دریافت میکنند و به آنها مسئولیت و هویت داده میشود که با حضور در برنامه های استان و شهرستان خودو مصاحبه با برخی مسئولین و افراد مختلف آموخته های خود را به مرحله عمل میرسانند .

وی تاکید کرد:خبرهای تهیه شده توسط دانش آموزان با قیدنام دانش آموز به عنوان خبرنگار در انتهای خبر درج میشود .

مسئول استانهای خبرگزاری پانا گفت :با شعار هر دانش آموز یک خبرنگار، امیدوارم پانا بتواند در تعامل با شبکه امید با ارائه باکس های آموزشی (عکاسی،سردبیری و...) هرچه بیشتر به هدف نهایی خود نزدیک شود .

/خبرنگار:محیا فرهمند نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار