آیین گرامیداشت سالگرد «شهید گمنام» در مجتمع ولایت قم برگزار شد

مراسم یکمین سالگرد تشییع و خاکسپاری شهید گمنام مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت سازمان بسیج در قم، شب گذشته با حضور جمعی از مردم و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۴۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، سال گذشته در روز شهادت امام جعفر صادق(ع)، پیکرهای مطهر تعدادی از شهدای گمنام در قم تشییع و پیکر شهید بی نشان 15 ساله که سال 62 در منطقه عملیاتی خیبر در جزیره مجنون تفحص شده، جهت خاکسپاری به مجتمع فرهنگی تربیتی سازمان بسیج مستضعفین در قم انتقال یافت.

در شام غریبان شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین یکمین سالگرد خاکسپاری این شهید بزرگوار با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام هاشمی راوی سیره شهدا و از کارشناسان مذهبی استان به بیان ویژگی های دوران امام صادق(ع) و همچنین روایاتی از سیره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بخصوص شهید احمد(سعید) وکیلی ناطق و شکنجه و شهادت وی بدست ضدانقلاب در کردستان پرداخت.

این مراسم با اجرای کلیپ توسط بهمن باقری و نوحه خوانی و سینه زنی یکی از مرثیه سرایان در فضای باز مجتمع و در جوار مزار شهید گمنام همراه بود.

در مراسم فوق پایورانی از سپاه استان قم و نمایندگانی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و همچنین جمعی از زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار