با تقدیم دعوتنامه رسمی توسط سفیر جمهوری اسلامی ایران

رئیس مجلس سنای پاکستان رسما به آیین تحلیف روحانی دعوت شد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در ملاقات با رئیس مجلس سنای پاکستان، ضمن گفت و گو و تبادل نظر با وی درخصوص موضوع های مربوط به روابط دوجانبه و منطقه ای، دعوتنامه رسمی رئیس مجلس شورای اسلامی را برای حضور در مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، تقدیم وی کرد.

کد مطلب: ۶۴۴۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، 'مهدی هنردوست' و 'رضا ربانی' در این ملاقات که روز چهارشنبه انجام شد، ضمن تاکید بر اهمیت تقویت بیش از روابط برادرانه میان دو کشور همسایه در زمینه های گوناگون، ضرورت تقویت مناسبات و انجام رایزنی های منظم میان مجالس دو کشور دوست را مورد تاکید قرار دادند.

همچنین عصر امروز 'علی لاریجانی' رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در تماس تلفنی با رضا ربانی رئیس مجلس سنای پاکستان، ضمن دعوت از وی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت که مایل است پس حضور رئیس مجلس سنای پاکستان در آیین تحلیف، در قالب سفر دوجانبه رضا ربانی به تهران، میزبان وی در ادامه این سفر باشد.
رضا ربانی نیز ضمن قبول و قدردانی از این دعوت ، به روابط تاریخی و برادرانه میان جمهوری اسلام ایران و جمهوری اسلامی پاکستان اشاره کرد و مراتب علاقمندی خود را برای انجام ملاقات دوجانبه با رئیس مجلس شورای اسلامی ایران پس از مراسم تحلیف و گفت و گو و تبادل نظر با وی در خصوص موضوع های منطقه ای، بین المللی و به ویژه موضوع های مربوط به همکاری های پارلمانی میان دو کشور ابراز داشت.
مراسم تحلیف رییس جمهوری مننتخب روز 14 مرداد ماه با حضور سران قوا ، مسوولان لشگری و کشوری و همچنین شماری از میهمانان خارجی از جمله روسای مجالس و مسوولان برخی کشورها برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار