مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دماوند :

فلسفه پروژه مهر تبدیل آموزش و پرورش به گفتمان غالب جامعه است

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: فلسفه پروژه مهر تبدیل آموزش و پرورش به گفتمان غالب جامعه و توسعه مشارکت هاست.

کد مطلب: ۶۴۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، در بازدید از دماوند که بصورت سرزده صورت گرفت ، گفت:پروژه مهر یکی از مهمترین برنامه های تابستانی آموزش و پرورش است و تشکیل ستاد و کارگروههای آن به صورت مستمر ضرورت ویژه دارد.

فولادوند، فلسفه پروژه مهر را تقویت و توسعه مشارکت همه ارگانها ، سازمانها و مردم در آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: هدف باید این باشد که آموزش و پرورش به گفتمان غالب در جامعه تبدیل گردد .

وی با اشاره به اولویت ساماندهی نیروی انسانی تاکید کرد : پروژه مهر برنامه ای است به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی و نظم بخشی فعالتهای اداری ، در جهت بازگشایی با شور و نشاط مدارس .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، فعالیتهای فرهنگی و پرورشی را مهم ترین رسالت آموزش و پرورش دانست و افزود: با توسعه جوامع و پیشرفت تکنولوژی ، دامنه سواد محدود به خواندن و نوشتن نمی شود ، بلکه آموزش مهارتهای اجتماعی ، خودکنترلی و تقویت حس مشارکت و فعالیتهای گروهی باید در دستور کار قرار گیرد و آموزش مدارس باید از حافظه محور به مهارت محور تغییر کند .

گفتنی است، در ادامه مهرداد پورفتحی مدیر آموزش و پرورش دماوند و هر یک از دبیران کارگروههای ستاد پروژه مهر به ارائه فعالیتها و برنامه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار