امروز ثروت، نيروي انساني است

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:چنانچه آموزش و پرورش بتواند نقش خود را خوب ايفا نمايد، اين سرمايه انساني، تبديل به ثروت عظيم مي شود.

کد مطلب: ۶۴۴۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران, ، آئين توديع و معارفه مدير آموزش و پرورش منطقه6، با حضور مدير كل آموزش و پرورش شهر تهران، محمدي و اولادقبا نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي، روساي مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران، جمعي از مسئولين وزارت متبوع و اداره كل آموزش و پرورش، نماينده اقليت هاي كليمي و زرتشتي، جمعي از مسئولين بسيج، شهرداري، نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي و مديران مدارس ، روز سه شنبه 27 تيرماه 96، در حوزه هنري سوره برگزار شد.

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با تاكيد بر اهميت اطلاعات عنوان داشت: اطلاعات و داده ها با مديريت صحيح و انجام فرايندهاي موثر به مهارت تبديل مي شود.

وی اظهار داشت: امروز ثروت، نيروي انساني است و ثروتمندترين كشورهاي جهان آنهايي هستند كه توان ذهني و فكري بالايي دارند.

عباسعلي باقري در ادامه گفت: چنانچه آموزش و پرورش بتواند نقش خود را خوب ايفا نمايد، اين سرمايه انساني، تبديل به ثروت عظيم مي شود.

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران مصداق اين ثروت را دانشمند جوان ايراني فارغ التحصيل منطقه 6 " پرفسور مريم ميرزاخاني " عنوان نمود.

همچنين باقري بر نقش مهم خانواده و آموزش و پرورش براي تحقق توسعه پايدار تاكيد نمود.

وی در پايان ضمن تجليل از زهرا پروازي مقدم و خيرمقدم به جواد نظريان به عنوان مدير آموزش و پرورش ، براي اين عزيزان آرزوي توفيق روزافزون نموده و از حضور نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و ساير ميهمانان عزيز قدرداني نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار