اعلام نتایج دور سوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نتایج روز دوم دور سوم بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در مقطع متوسطه دوم را اعلام نمود.

کد مطلب: ۶۴۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی دمنه در حاشیه بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور که در خمین در حال برگزاری است، گفت: در مسابقات بدمینتون دور سوم در نوبت صبح تیم های قم، فارس، کرمانشاه، خراسان رضوی، مازندران، تهران، سمنان و البرز و در نوبت عصر تیم های تهران، البرز، مازندران و سمنان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

وی بیان کرد: در رشته تنیس روی میز در بخش انفرادی مهشید اشتری از خراسان رضوی مقام اول، فاطمه زهرا مختار رضایی از مازندران مقام دوم، هلیا اصغری از تهران و صبا صفری مازندران مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: همچنین مینا پور موسوی از البرز مقام پنجم، مریم فرعی از البرز مقام ششم، پانیذ ویزواری از گلستان مقام هفتم و شقایق حسین زاده از تهران مقام هشتم مسابقات ورزشی دانش آموزان کشوری را از آن خود کردند.

دمنه ابراز داشت: مسابقات در این دوره از سطح مطلوبی برخوردار است و با فراهم شدن امکانات لازم افراد با آرامش خیال در کنار هم به رقابت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار