مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

کسب شش رتبه كشوری توسط هنرجویان شاخه کاردانش شهرستان های استان تهران

دیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، از کسب شش رتبه كشوری توسط هنرجویان شاخه کاردانش شهرستان های استان تهران درپانزدهمین دوره از مسابقات علمی كاربردی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت : استعداد، مهارت و خود باوری هنرجویان كاردانش شهرستان های استان تهران درپانزدهمین دوره از مسابقات علمی كاربردی کشور به بار نشست .

وی افزود: از بین 7 هنرجوی اعزامی به استان آذربایجان غربی ، شش هنرجو موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

فولادوند ادامه داد: فاطمه اروندی اخلاص در رشته خیاطی از منطقه شهریار، پریسا داور زنی در رشته طراحی و توسعه صفحات وب از ناحیه 1 شهر ری ، نیكنام تیموری در رشته پرورش صنعتی گاو از منطقه رباط كریم موفق به کسب رتبه های رتبه های اول كشور شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: همچنین علیرضا اسدی در رشته باغبانی از منطقه پاكدشت رتبه دوم كشوری و سمیه رحیمی در رشته مدیریت و برنامه ریزی خانواده از منطقه قرچك و فاطمه اسحاقی در رشته تصویر برداری از ناحیه 1 شهر ری رتبه سوم كشوری را از آن خود كردند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از زحمات همه عوامل آموزشی كه به هر نحو در كسب این موفقیت تاثیر گذار بوده اند، تصریح كرد : با برنامه ریزی و ایجاد انگیزه به طرق مختلف در هنرجویان و هنرآموزان و ایجاد فرهنگ سازی در خانواده های آنها در تشویق به ادامه تحصیل فرزندانشان در هنرستانهای كاردانش انشاء الله در آینده نیز شاهد این دست رتبه های كشوری خواهیم بود .

لازم به ذكر است كه مرحله كشوری و نهایی این دوره از مسابقات از 19 تا 21 تیر ماه به میزبانی استان آذربایجان غربی، در شهر ارومیه برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار