سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند

"آب و آیینه"برای زوج‌هایی با ۵ سال زندگی مشترک

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ اردوی فرهنگی «آب و آیینه» از برنامه‌های جشنواره تابستانه، ویژه زوج‌های جوان که پنج سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۴۴۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، طرح آب و آیینه از برنامه‌های ویژه جشنواره تابستانه با هدف ارتقای آگاهی‌ها، خواسته‌ها و توانمندی‌های زوج‌های جوان در راستای زندگی سالم و حیات اجتماعی مطلوب، از ۱۵ تیرماه آغاز شده و تا ۲۳ شهریورماه ادامه خواهد داشت .
در قالب این ویژه‌برنامه روزهای پنجشنبه اردوهای یک‌روزه تفریحی-آموزشی در محیطی با نشاط همراه با کارگاه‌های آموزشی فشرده برای زوج‌هایی با پنج سال سابقه ازدواج برگزار می‌شود .
ارایه خدمات آموزشی به شهروندان از طریق آموزش‌های حضوری، غیر حضوری و مجازی، ایجاد توسعه و بهره‌وری لازم از طریق برنامه‌ریزی آموزشی، تدوین محتوا و تولید محصولات مرتبط، گسترش فرهنگ حلم، صبر و آرامش و مهربانی و ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون‌گرایی از اهداف دیگر طرح «آب و آیینه» است .
این طرح با موضوعاتی چون فرزند‌آوری، فرزندپروری و تحکیم بنیاد خانواده در دو مرحله اجرا می‌شود. مرحله اول برگزاری دو کارگاه با موضوعات فرزندآوری و فرزندپروری است و مرحله دوم نیز استفاده از اقدامات و خدمات مشاوره‌ای در حوزه تحکیم خانواده با ۵۰ درصد تخفیف در مراکز سازمان فرهنگی هنری خواهد بود .
این طرح زیر نظر کارشناسانی چون دکتر محمدرضا شرقی جم، احمد برجعلی، علی‌اصغر اصغرنژاد، بهروز بی‌رشک، محمود گلزاری، سیما فردوسی، باقر ثنایی ذاکر، احمد به‌پژوه، حجت‌الاسلام دهنوی و فروغ نیلچی‌زاده برگزار می‌شود .
برای ثبت نام در این طرح می‌توانید به فرهنگ‌سراهای شهر تهران مراجعه کنید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار