دو‎نوازی ویلن و پیانو توسط دو نوازنده ایرانی و لهستانی

سه‎شنبه سوم مرداد ماه قطعاتی از شوبرت و برامس در کنسرت موسیقی کلاسیک «دو‎نوازی ویلن و پیانو» ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

کد مطلب: ۶۴۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، در این کنسرت سروش زالی نوازنده پیانو از ایران و کاتاژینا فینر نوازنده ویولن از کشور لهستان سه سونات برای ویولن و پیانو op. 137 اثر فرانتس شوبرت ، سونات برای ویولن و پیانو شماره 3، op. 108 اثر یوهانس برامس را اجرا می کنند .

کاتاژینا فينر ليسانس خود را در رشته‌ی نوازندگي ويلون از "آکادمي موسيقي ملي چايکوفسکي" اوکراين دريافت کرده و تحصيلات تکميلي اش را تحت نظر پروفسور بوگادار کاتارويچ ( B.Kotorovich ) ازهمین آکادمي با موفقت به اتمام رسانده است . وی در ادامه فعالیت های موسیقی خود و در آکادمی موسیقی کراکوف لهستان با کار بر روی رساله‌ی دکترای خود با راهنمايي پروفسور لاپينسکی ( Z.Lapinski )در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت مدرک دکتری خود از این آکادمی گردید.

فينر در سال ۲۰۰۷ برندهي جايزهي نخست مسابقهي موسيقي بينالمللي "هنر قرن بيستم" در کيف شد. همچنين وی در همان سال توفيق يافت تا با کوارتت خود دومين جايزهاش را در بخش ( chamber music ) در "مسابقهي موسيقي بينالمللي ورزلِ" اوکراين بدست آورد.

اجرا در بخش ويژه فستيوال از کلاسيک تا معاصر در سال ۱۳۸۶ در سالن رودکي و کنسرت "شب های موسیقی کلاسیک"در سال ۱۳۹۴ با همراهی سروش زالي از اجراهای این دو نوازنده در ایران می باشد

گفتنی است کنسرت موسیقی کلاسیک «دو ‎ نوازی ویلن و پیانو» 3 مرداد ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می ‎ شود. علاقمندان جهت تهیه بلیط می ‎ توانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار