در نمایشگاه گروهی نقاشی" سایه سار"

نقاشی‌های الهام گرفته از طبیعت روی دیوار می‌رود

گالری فردا آثار هنرمندان جوان را در یک نمایشگاهی گروهی با عنوان " سایه سار " روی دیوار خواهد برد.

کد مطلب: ۶۴۳۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، نمايشگاه سایه سار که به نمایش آثار "نفیسه سجادیه ،لادن شفیعی ،سها عابد دوست ، علیرضا مجیدی و نگار مقیمی دهکردی" اختصاص دارد از جمعه 30 تیر افتتاح خواهد شد.

این هنرمندان جوان در توضیح این نمایشگاه آورده‌اند: طبیعت ؛این نعمت زیبا وبیکران واین بی ریاترین مخلوق خالق هستی؛.. نعمت مورد ظلم واقع شده ی دست انسان؛...طبیعتی که بیشترین نفع وسود را از آن برده ایم و او بی هیچ توقع وبی هیچ اعتراضی بر خواسته های بی رحمانه ی ما سرتعظیم فرود آورده است؛ این روزها بیش از پیش در حال نابودیست...چون!؛. ما کمر بر نابودی اش بسته ایم غافل از اینکه بجای بی مهری بااین موهبت بی بدیل الهی میتوانیم بااو دست دوستی دهیم و از آرامش بی نهایت و شور شعف انگیزی که پروردگار در آن نهاده لذت ببریم وزخمهای روحمان را با آن التیام بخشیم...طبیعت ای مهربانترین دوست وآرامش بخش ترین جای دنیا؛ تو ار دوست میدارم..زیرا؛تو همواره رنگ طبیعی خودت را داری...این مجموعه حاصل تلاش گروهی نقاشانی است که از طبیعت احساس والهام گرفته واین احساسات را با مخاطبانشان در میان نهاده اند.

این نمایشگاه از 30 تیر تا 5 مرداد ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16:30 تا 20:30 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار