معرفی تیم های اول تا سوم مسابقات دوومیدانی دانش آموزان سراسر کشور

پس از دو روز رقابت نفس گیر ، سی و چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی سراسر کشور در سنندج به پایان رسید و تیم های اول تا سوم کشوری این رقابت ها معرفی و از آنان تجلیل شد .

کد مطلب: ۶۴۳۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات که شب گذشته با حضور خدابخشی ناظر کل وزارتی مسابقات ، مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ، ناظرین وزارتی ، رییس فدراسیون دوومیدانی ورزش دانش آموزی کشور ، مربیان ، سرپرستان ، داوران و شرکت کنندگان در این مسابقات برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و کاپ از تیم های اول تا سوم و تیم اخلاق این دوره از مسابقات تجلیل شد .

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات و در بخش تیمی ، تیم دوومیدانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی استان خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت ، تیم کرمانشاه به مقام دوم رسید و تیم استان گلستان نیز به مقام سوم دست یافت و کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم استان کردستان رسید .

ایرجی مسئول فدراسیون دوومیدانی ورزش دانش آموزی کشور در این مراسم با بیان اینکه رقابت های خوبی در این دوره از مسابقات شکل گرفت ،گفت : برای اولین بار در سالهای اخیر در این دوره ، مسابقه پیاده روی برگزار و دو 800 متر نیز در 3 گروه برگزار شد که این اقدام در طول 14 و 15 سال اخیر بی سابقه بوده است .

وی برگزاری چنین رقابت هایی را نیازمند تمهید مقدمات و پشتیبانی و اهتمام لازم دانست و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کلیه دست اندرکاران اظهار داشت : علاوه بر بخش فنی مسابقات ، بیش از 200 ورزشکار در 12 ماده با هم به رقابت پرداختند و مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شد .

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در این مراسم ایجاد روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان و کسب مهارتهای زندگی را هدف کلان این مسابقات عنوان کرد و ضمن تشکر از همراهی و همکاری کلیه دست اندرکاران در برگزاری این مسابقات ابراز امیدواری کرد که استان کردستان میزبانی شایسته برای شرکت کنندگان در این رقابت ها باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار