قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران در گفت وگو با پانا:

متأسفانه کسانی سوار قطار اصولگرایی می شوند که فاقد هویت اند

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با اشاره به چالش هایی که دلواپسان برای شخص رئیس جمهوری و مجموعه دولت به وجود آوردند، گفت: در حوزه مخالفین دولت شرایطی پیش آمده که روز به روز سرمایه های ارزشمند معنوی خود را از دست می دهند و کسانی سوار قطار اصول گرایی می شوند که فاقد هویت اند.

کد مطلب: ۶۴۳۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا انصاری قائم مقائم و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا با اظهار تأسف از وضع مخالفان دولت اظهار کرد: کسانی سوار قطار اصول گرایی می شوند که فاقد هویت اند و رفتارهای هنجارشکنانه دارند. عناصری که تا دیروز دیدن تار مویی از یک شهروند را غیر قابل تحمل می دانستند، امروز خواننده مبتذلی را برای جلب و جذب مخاطب به میان خود دعوت می کنند.
او تأکید کرد: در عین حال در حوزه اصلاحات و اعتدال رویش های کیفی و بالندگی خوبی شاهد هستیم، تعامل با دولت در حداکثر خودش و با جریان اجرایی در شرایط مطلوبی است. بدون کوچک ترین سهم خواهی احزاب و شخصیت های اصلاح طلب و اعتدالیون در جهت رفع معضلات و مشکلات پیش روی دولت با چالش هایی که مخالفین بی منطق و دلواپسان برای شخص رئیس جمهوری و مجموعه اجرایی به وجود آوردند تلاش می کنند.
انصاری افزود: در آینده هم قطعا همه جریان های اصلاح طلب با کمال افتخار در خدمت دولت و ملت خواهند بود. معتقد هستم اتحاد و انسجام در حوزه اصلاح طلبان و مجموعه حامیان دولت روز به روز با تولیدات فکری، علمی و بالا بردن ظرفیت تخصصی بیشتر می شود تا این ظرفیت ها در جهت حل مشکلات مردم در اختیار دستگاه های اجرایی و مسئولان ومتولیان قرار گیرد.
این فعال سیاسی با یادآوری شرایط کشور در دولت نهم و دهم و مشکلات عدیده ای که برای کشور به وجود آورده بود، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در بعد آوار برداری و برگرداندن شرایط به وضعیت طبیعی نقش بسیار موثری را ایفا کرد. در حوزه داخلی شاهد ایجاد آرامش نسبی در فضای سیاسی کشور بودیم که بستر حضور احزاب سیاسی را مهیا کرد و بخش قابل توجهی از احزاب،گروه ها و شخصیت های سیاسی که امکان کنشگری سیاسی را در فضای قبل از دولت یازدهم را نداشتند، امروز شرایط کار و حضور در عرصه سیاسی برای آنها فراهم شده است.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران عدم استفاده از نیروهای جوان را باعث ایجاد فاصله بسیار عمیق بین نسل اول و دوم با نسل سوم و چهارم دانست و بیان کرد: به طور قطع و یقین سرمایه های مدیریتی که در طول سی و چند سال که از عمر پر برکت انقلاب گذشته است همه به مرز بازنشستگی رسیده اند و بازنشسته شده اند و تولید نیروی انسانی کمتر مورد توجه بخش های مختلف اجرایی کشور بوده، وزرا و دست اندارکاران در جذب و جلب نیروی با انگیزه کمتر اقدام کرده اند . یکی از اقدامات موثر و مورد انتظار از دولت دوازدهم توجه به سرمایه های انسانی و جوانان پرانگیزه و پرتلاشی است که در جامعه وجود دارد. معتقد هستم که دهها مدیر اجرایی توانمند و با انگیزه در بین نسل جوان پیدا خواهد شد.
انصاری شرایط فضای عمومی کشور به خاطر این که در انتهای دوره انتقال از نسل قبل به نسل جدید قرار گرفته ایم، بسیار حساس و تعیین کننده دانست و تصریح کرد: باید بتوانیم با تلفیق تجربه ، دانش و هوشمندی نسل گذشته اول و دوم انقلاب با پتاسیل و انرژی نسل های بعدی گام های موثری را در عرصه اجرایی کشور برداریم و امید و نشاط را در فضای عمومی و همگانی کشور فراگیر کنیم تا بتوانیم با توکل به خداوند چالش های پیش رو را با شجاعت، شهامت و انگیزه گام به گام رو به جلو حل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار