مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

دانش آموزان کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور افتخار آفرینی کردند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: ورزشکاران استان در مرحله اول برگزاری مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی سراسر کشور با کسب مدال و رتبه های برتر خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۶۴۳۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : در مرحله اول مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور، استان کردستان با اعزام 8 تیم در بخش پسران و 6 تیم در بخش دختران، در مجموع با شرکت بیش از 100 ورزشکار در این رقابت ها حضور دارد که با تلاش همه عوامل اجرایی، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران، تا کنون مدال های رنگا رنگ و رتبه های برتر توسط نمایندگان استان کسب شده است .

وی از کسب رتبه سوم کشوری تیم تنیس روی میز دانش آموزان پسر دوره ابتدایی استان در این مسابقات خبر داد و گفت : در این رشته متین حیدری موفق به کسب مدال برنز رقابت های انفرادی مقطع متوسطه دوم شد.

رشید قربانی افزود : در بخش دختران و در رشته تنیس روی میز، تیم دو نفره کردستان به مقام ششم رسید .

وی با نتایج سایر تیم های در مسابقات دیگر نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در رشته بدمینتون، کاپ اخلاق مسابقات به تیم ابتدایی پسران استان رسید، اظهار داشت : بدمینتون مقطع متوسطه اول نیز در بخش تیمی مقام پنجم را کسب کرد و در بخش انفرادی شایان رضا ربابی به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان افزود : در بدمینتون متوسطه دوم، در بخش تیمی مقام سوم و در بخش دو نفره پارسا شهبازی و زانا قادری مقام سوم و در انفرادی پارسا مظفری مقام پنجم کشوری را بدست آوردند.

وی ادامه داد : تیم بدمینتون ابتدایی دختران کردستان به مقام ششمی این دوره از مسابقات بسنده کرد و لاوین پرو خردمند در بخش انفرادی به مقام ششم رسید و در مقطع متوسطه اول نیز مهسا عبدی مقام هفتم انفرادی را کسب کرد.

رشید قربانی در بخش دیگری از گزارش خود نتایج حضور دانش آموزان در مسابقات شطرنج را نیز تشریح کرد و با بیان اینکه شهرزاد خلیل اللهی دانش آموز دوره ابتدایی کاروان کردستان موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد اظهار داشت : تیم شطرنج ابتدایی دختران استان به مقام هشتم تیمی مسابقات دست یافت .

وی افزود : در رشته شطرنج تیم متوسطه دختران استان افتخار آفرینی کرد و پانیذ محمدی نفر اول میز دو ، مدال طلای مسابقات کشوری را کسب کرد و همچنین روژین شهبازی نفر سوم میز پنج شد و مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن آویخت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نتایج رشته شطرنج دانش آموزان پسر استان را موفقیت آمیز دانست و گفت : مقام اول میز پنجم شطرنج متوسطه به کیان احمدی و مقام سوم میز یک به رئو ف زندکریمی تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی استان کردستان برگزار می شود افزود : در رشته دوومیدانی که هم اکنون در سنندج در حالی برگزاری است در روز اول مسابقات، مانی مرادخانی از استان موفق به کسب مدال نقره ماده 1500 متر دوره ابتدایی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار