رئیس اداره ی اموراداری و تشکیلات آموزش و پرورش گلستان

جذب نیروها در آموزش وپرورش از طریق کنکور سراسری

رئیس اداره ی اموراداری و تشکیلات آموزش و پرورش گلستان از جذب نیرو ها در آموزش وپرورش از طریق کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان خبرداد.

کد مطلب: ۶۴۳۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

قدمنان رییس اداره ی اموراداری وتشکیلات در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت :جذب نیروها در آموزش وپرورش به دو صورت است که بخش اول از طریق کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان،بخش دیگر از طریق آزمون های استخدامی که وزارت آموزش وپرورش وسازمان سنجش بر گزار می کنند،انجام می شوند.

قدمنان در خصوص جذب نیروهای پیش دبستانی در سال جدید بیان کرد : جذب نیروهای پیش دبستانی بر اساس مصوبه مجلس که آموزش وپرورش را متکلف می کند براساس نیاز به صورت حق التدریس از این افراد به کار گیری کند.

وی در رابطه با اعلام مجدد برای تکمیل ظرفیت در جذب نیروها ادامه داد: ثبت نام ازمون های استخدامی به صورت اینترنتی انجام می گیرد،بعد از این که نتایج اولیه اعلام شد امور اداری استان تطبیق مدارک را انجام می دهد در این بین برخی افراد که شرایت لازم را ندارند حذف می شوند وباتوجه به این که افراد عادی سه برابرظرفیت وافراد دارای سهمیه دو برابر ظرفیت دارند باید در مصاحبه معرفی بشوند.

قدمنان درمورد سهمیه ها خبرداد: دو نوع سهمیه در خصوص ایثارگران داریم،شامل فرزندان شهید و فرزندان جانباز 25% به بالا می شود.

در هر آزمون استخدامی25% سهمیه استخدامی به فرزندان ایثارگران تعلق دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار