برگزاری چهارمین دوره آموزشی برنامه ملی شهاب در استان زنجان

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: چهارمین دوره آموزشی تأمین مدرسان کشوری برنامه ملّی شهاب با حضور 400 مدرس از 16استان کشوردر استان زنجان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۴۲۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،مرتضی تمجیدی اظهار کرد: این دوره از 25تیرماه لغایت 4مردادماه سال جاری در محل مجموعه آموزشی-فرهنگی هتل پیام شهر زنجان اجرا می شود .

وی افزود: چهارمین دوره آموزشی تأمین مدرسان کشوری برنامه ملی شهاب با مشارکت وزارت آموزش وپرورش و بنیاد ملّی نخبگان برگزار می گردد .

وی با بیان اینکه شناسایی،هدایت و پرورش استعدادهای دانش آموزان امری ضروری است اذعان کرد:آموزش وپرورش به عنوان یکی از بازوهای مهم در تربیت اجتماعی و ارتقای فرهنگ و دانش عمومی و تخصصی جامعه همیشه اثر گذار می باشد .

وی تاکید کرد: به منظور اجرای هوشمندانه مفاد سند نحول بنیادین آموزش وپرورش در سال های اخیر شاهد اجرای برنامه های جامعی همچون برنامه ملی شهاب و بهره وری بیشتر در نظام آموزشی کشور هستیم .

وی در پایانخاطر نشان کرد:حضور ارزشمند فرهیختگانی از استان های میهمان در شهر زنجان را ارج نهاده و سفری خوش،همراه با خاطراتی شیرین را برای همه عزیزان آرزو داریم .

گفتنی است، دراین دوره اساتید معتبر و مطرح کشوری برای تدریس حضور خواهند یافت که از جمله ی آنان می توان به دکتر غلامعلی افروز چهره ماندگارعرصه ی روانشناسی ایران اشاره کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار