رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان مرکزی:

هدف از برگزاری مسابقات ورزشی تربیت و پرورش دانش آموزان است

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان مرکزی و معاون فنی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشوری گفت:هدف برگزاری مسابقات تربیت و پرورش دانش آموزان است و قهرمانی در اولویت بعد قرار می گیرد.

کد مطلب: ۶۴۲۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مجید محمودی در حاشیه بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور افزود: قرار گرفتن دانش آموزان در شرایط مسابقه باعث کسب تجربه، همکاری و مدیریت شرایط است و به آنها می آموزد چگونه در شرایط سخت و دشوار تصمیم مناسبی بگیرند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات سه کمیته پذیرش، انضباط و کمیته تجهیز فضا زیرنظر کمیته فنی مشغول فعالیت هستند که در کمیته پذیرش، در مقطع ابتدایی ۴۴۴ نفر و در دوره متوسطه اول ۴۲۰ که شامل مربی، سرپرست، سرپرست کاروان و راننده شرکت دارند.

رئیس هیات ورزشی دانش آموزی استان مرکزی ابراز داشت: تیم های پذیرفته شده در بدو ورود ابتدا به کمیته استقبال سپس به کمیته پذیرش برای چک شدن مدارک و دریافت آی دی کارت معرفی می شوند و بعد از تایید صلاحیت، اجازه شرکت در مسابقات را پیدا کرده و سپس به خوابگاه ها برای اسکان و استراحت معرفی می شوند.

معاون فنی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور اظهار داشت: 11 نفر در کمیته پذیرش مشغول به فعالیت هستند و روند کار به خوبی در حال انجام است همچنین در کنار کمیته پذیرش کمیته انضباطی قرار دارد که اگر مشکلی در روند اجرای مسابقات پیش آمد یا تخلفی روی داد یا تیمی نسبت به تیم دیگر اعتراضی داشته باشد به صورت مکتوب اعلام نماید که مساله از طریق نماینده مربیان و نماینده داوران بررسی و حل می شود.

محمودی ادامه داد: کمیته تجهیز فضا چند روز قبل از برگزاری مسابقه کار خود را از طریق تجهیز فضاها و سالن های ورزشی شروع کرده و تمام نواقص موجود در سالن های غذاخوری، اسکان و خوابگاه ها را بررسی و رفع کرده است تا درب رگزاری مسابقات درروز اول هیچگونه مشکلی وجود نداشته است .

وی روند و سطح برگزاری مسابقات را مطلوب و دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه مسابقات اولین سالی است که از طریق مدرسه قهرمان پیگیری می شود انتظار می رفت محدودیت ها و ضعف هایی در انتخاب دانش آموزان مستعد وجود داشته باشد زیرا ممکن بود در یک مدرسه ورزشکاران قوی وجود نداشته باشد ولی در مدرسه دیگر وجود داشته باشد اما روند مسابقات نشان داد سطح مسابقات بالاست و دانش آموزان دارای توانایی و استعداد در رشته های ورزشی خود هستند.

رئیس هیات ورزشی دانش آموزان استان مرکزی گفت: در آغاز نگرانی برگزاری مسابقات در شهرستان خمین وجود داشت و همه معتقد بودند در شهرستان با این امکانات امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد اما تا به امروز روند مسابقات خوشایند بوده و از لحاظ نیروی انسانی و امکانات به کارگرفته شده دراین دوره از مسابقات مشکلی نداشته و توانستیم میزبان خوبی برای تیم های شرکت کننده در مسابقات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار