حجاب میوه عفاف وعفاف ریشه حجاب است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چهاردانگه گفت :ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت در جهت غنای این واجب الهی وظیفه ای سنگین به عهده داریم.

کد مطلب: ۶۴۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،سید مومن معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن گرامیداشت روز عفاف وحجاب گفت: با عنایت به منویات و تاكیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اهمیت مبارزه با تهاجم فرهنگی وجنگ نرم در جهت ترویج فرهنگ عفاف وحجاب واستحكام بنیان خانواده اسلامی، ایرانی ومقابله با تهاجم فرهنگی برنامه ریزی هوشمندانه جهت تربیت نسل آینده كه سازندگان ایران اسلامی هستند ضروری وحیاتی است.

وی در خصوص اهمیت این واجب الهی افزود: عفاف و حجاب به عنوان دو ارزش در جوامع بشری به خصوص در جامعه اسلامی مطرح است و همواره این دو واژه در كنار هم بكار می روند. در بیش از ده آیه از آیات كریمه قرآن مجید و بسیاری از روایات ما به این واجب دینی الزام وتاكید شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه افزود: حفظ چشم ،گوش ،قلب وتمامی اعضاء وجوارح از هرگونه گناه وخطا عفاف است كه حاصل این عفت وحجاب درونی ، پوشش ظاهری است ؛ در اصل حجاب میوه عفاف وعفاف ریشه حجاب می باشد.

سیدمومن گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی می كنند با بی اهمیت جلوه دادن حجاب و عفاف نهاد خانواده های اصیل ایرانی را سست نمایند. فرهنگ غنی اسلامی ،ایرانی ما ایجاب می كند كه رفتار و پوشش همه آحاد جامعه اعم از مردان و زنان به گونه ای باشد كه شایسته تاریخ كهن ایران وفرهنگ غنی اسلام است.

/ خبر نگار : بنفشه دمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار