سند تحول بنيادين آموزش و پرورش درحال تبديل به يک گفتمان ملی است

سرپرست آموزش و پرورش شهر تهران گفت:سند تحول بنيادين آموزش و پرورش به يک گفتمان ملی مبدل شده است و باید قدر این گفتمان را دانست.

کد مطلب: ۶۴۲۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران,دومين جلسه روساي مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران با حضور باقري سرپرست آموزش و پرورش شهر تهران در محل خانه معلم آموزش و پرورش منطقه 6 برگزار شد .

در ابتداي اين جلسه از سخنان دکتر دلشاد تهراني پيرامون حمکت هاي نهج البلاغه بهره گرفته شد و در ادامه سرپرست آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به سخنان وزير آموزش و پرورش بر امر مديريت نيروي انساني, ارتقاي مشارکت افراد و نهادها و بحث تفويض اختيار تاکيد نمود .

باقري ضمن آرزوي توفيق براي کمریی مديرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران در مسولیت جديد بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در مدیریت ها و انتصابات و بهره گيري از مديران و همکاران قوي که داراي نگرش فرهنگي و تربيتي باشند تصريح نمود و اظهارداشت: سند تحول بنيادين آموزش و پرورش به يک گفتمان ملی مبدل شده است و باید قدر این گفتمان را دانست .

وي ضمن تاکيد بر تعامل با دستگاه های بیرونی و ارگانهای دیگر و نهادهای محلی خواستار اطلاع رساني مناسب در بحث هدايت تحصيلي دانش آموزان و استفاده از افراد امین و متخصص در هدايت و راهنمايي اوليا و دانش آموزان شد .

شايان ذکر است در اين جلسه آخرين مصوبات شوراي برنامه ريزي و پروژه مهر مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار