سه رتبه ممتازکشوری در مسابقات قرآنی به استان زنجان تعلق گرفت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در دومین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت فرهنگیان ،محمود رنگرز ، سعید امانلو و مهدی جهانگیری از فرهنگیان استان زنجان، ، موفق به کسب سه رتبه ممتاز شدند.

کد مطلب: ۶۴۱۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،محمود عباسی در گفت و گویی اظهار کرد : محمود رنگرز از ناحیه دو زنجان در رشته قرائت تحقیق رتبه دوم کشوری ، سعید امانلو از ناحیه دو در رشته حفظ 10 جزء رتبه پنجم کشوری و مهدی جهانگیری از منطقه بزینه رود در رشته روش تدریس احکام رتبه هفتم مسابقات فرهنگیان کشور را کسب کردند .

وی افزود :این رقابت ها در 4 رشته قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و روش تدریس احکام در مشهد مقدس برگزار شد . که ازاستان زنجان 8 نماینده از فرهنگیان در این رقابت‌های قرآنی شرکت داشتند .

وی خاطر نشان ساخت : تعداد فرهنگیان شرکت کننده در مرحله منطقه ای این مسابقات 2 هزار و یک نفر و در مرحله استانی نیز 100 نفر بود که در رشته های قرائت و حفظ و نهج البلاغه و الگوی برتر تدریس احکام به رقابت پرداختند و در نهایت 8 نفر از همکاران برتر در این مسابقات به مرحله کشوری اعزام شدند . .

وی اذعان کرد: آشنایی بیشتر همکاران فرهنگی با معارف قرآنی ، انس همکاران فرهنگی با قرآن و عترت و ترویج فرهنگ والای قرآنی از اهداف برگزاری این مسابقات بود .

شایان به دکر است، دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور از 14 لغایت 17 تیرماه در شهر مشهد مقدس برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار