فرماندار ایجرود خبر داد؛

بازنگری طرح افزایش محدوده 13 روستای شهرستان ایجرود

فرماندار شهرستان ایجرود به کمبود محدوده روستاهای این شهرستان اشاره کردو گفت: امسال طرح افزایش محدوده 13 روستای این شهرستان مورد بازنگری قرار می گیرد

کد مطلب: ۶۴۱۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ اسماعیل بیات در جلسه حفاظت از اراضی زراعی شهرستان ایجرود اظهار کرد: استعلام درخواستی از ادارات شهرستان باید ظرف مدت یک هفته پاسخ داده شود، و ادارات باید در اسرع وقت نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدام نمایند .

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی ورود و خروج شهرها و روستاها تصریح کرد: بخشداران و شهرداران نیز باید هرچه سریعتر در خصوص تعیین محدوده شهرها و روستاها اقدام نمایند تا جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود .

فرماندار شهرستان ایجرود بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت روشن کردن آتش در مراتع و جنگل ها تأکید کرد و گفت: امسال 3 هکتار از اراضی زراعی و منابع طبیعی ایجرود طعمه حریق شده است .

بیات طرح رفع تداخلات اراضی را نیز یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از تصرف و تخریب اراضی دانست وادامه داد: با اجرای این طرح در روستای ینگی کند جامع السرای بخش حلب مشخص شده که از مجموع 9 هزارو 200هکتار اراضی این روستا 470 هکتار کشت مازاد داشته است .

منبع:روابط عمومی استانداری زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار