نیک روش به پانا خبر داد:

15 مرداد آخرین مهلت ثبت نام الکترونیکی کتب درسی برای بازماندگان

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش گفت: آن دسته از دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و هشتم و نهم استعدادهای درخشان که تاکنون موفق به ثبت نام الکترونیکی کتاب های درسی خود نشده اند می توانند از 15 مردادماه سامانه به مدت 2 هفته برای ثبت سفارش خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۶۴۰۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

لیدا نیک‌روش در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درخصوص آن دسته از دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و هشتم و نهم استعدادهای درخشان که تا کنون موفق به ثبت نام الکترونیکی کتاب های درسی خود نشده اند گفت: از 15 مردادماه سامانه به مدت 2 هفته برای عزیزان باز می شود و خواهش من از همه خانواده ها و دانش آموزان این است که این آخرین فرصت باقی مانده را از دست ندهند.

بیش از 90 درصد دانش آموزان ثبت نام کرده اند

وی با اشاره به آمار ثبت نامی های مرحله اول گفت: بیش از 90 درصد دانش آموزان گروه اول (پایه دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و هشتم و نهم استعدادهای درخشان) از طریق سامانه ثبت نام کرده اند.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی درخصوص سایر پایه ها گفت: دانش آموزان پایه اول ابتدایی، فنی حرفه ای و پایه هفتم استعدادهای درخشان هم از 15 تیر تا 17 شهریور 95 می توانند از طریق سامانه به ثبت سفارش بپردازند.

نیک روش با اشاره به اینکه بعضی افراد تنها به یک عنوان از کتاب های درسی نیاز دارند گفت: اگر دانش آموزی جهشی خوانده و یک پایه بالاتر رفته، دانش آموزی که تغییر رشته داده اند یا کتابی را گم کرده اند یا به هر علت دیگری به همه کتاب ها نیاز ندارند و تنها یک عنوان از دوره را می خواهند می توانند از 18 شهریورماه از منوی "تک جلدی" در سامانه به ثبت سفارش خود اقدام کنند. کتاب های این دسته افراد با پست به آدرس‌شان ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار