قرارداد استقرار آزمایشگاه روان شناسی و فیزیولوژی نمادین امضا شد

مراسم رونمایی و امضای نمادین قرارداد استقرار آزمایشگاه روانشناسی و فیزیولوژی امروز - یکشنبه - بین شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی و دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، این قرارداد در هشت مرحله و در بازه زمانی 36 ماه با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی و منابع انسانی نیروگاه اتمی بوشهر اجرایی می شود.
قرارداد استقرار آزمایشگاه روانشناسی و فیزیولوژی 10 سال بوده و بر اساس آن همکاری در قالب فعالیت های پشتیبانی، علمی و فنی ادامه خواهد داشت.
تامین استانداردها و الزامات روانشناختی مورد نیاز برای مشاغل بر اساس قابلیت ها و دیگران مورد نیاز مشاغل نیروگاه اتمی بوشهر، ایجاد رضایت شغلی انگیزشی در کارکنان، کاهش میزان خطا و دوباره کاری و هزینه سازی از اهداف این قرارداد است.
افزایش میزان دقت در آموزش مورد نیاز کارکنان، رعایت اصل شایستگی و کمک به توسعه عدالت سازمانی، امکان ارزیابی و نگهداشت علمی و حرفه ای کارکنان و توسعه بهبود و سطح توانایی شغلی کارکنان از دیگر اهداف این قرارداد است.
این مراسم با حضور روسا، مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه و جمعی از مدیران سازمان و شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار