شهرتهران پرچمدار تنظیم برنامه های نظام جامع برنامه ریزی آموزش و پرورش

سرپرست آموزش و پرورش تهران در جلسه روساي مناطق عنوان نمود.

کد مطلب: ۶۳۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران, اولين جلسه روساي مناطق با حضور باقري سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در محل سالن کنفرانس برگزار شد.

در اين جلسه عباسعلي باقري با تشکر از فعاليت هاي انجام شده توسط کمريي مديرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران از توفيق حضور مجدد و ارائه خدمت در آموزش و پرورش شهر تهران ابراز شکرگزاري و خرسندي نمود و به بيان سياست هاي و اولويت هاي کاري خود پرداخت.

وي با تاکيد بر نحوه تفويض اختيار فعاليت ها خواستار مشخص شدن راهبردهاي مشترک در اين خصوص با وزارت متبوع شد و با اشاره به برنامه هاي سال 1396 افزود: ملاک عمل ما سند تحول بنيادين آموزش و پرورش است و بر اين اساس نيز تمامي فعاليت هاي وزارت آموزش و پرورش برنامه ريزي شده است.

باقري ضمن تصريح بر تحقق برنامه درسي اضافه کرد: فناوري بايد به عنوان يک راهبرد توسعه پيدا کند و در بحث تفويض اختيار بايد سمت و سو و هدف جريان مشخص شود.

سرپرست آموزش و پرورش شهر تهران بر پشتيباني از همکاراني که در واحدهاي آموزشي و مدارس خدمت مي کنند تاکيد کرد و ادامه داد: هدف ما اجراي متوازن سند تحول بنيادين آموزش و پرورش است و در اين راستا بر هم افزايي و تقويت کار تيمي و بومي سازي فعاليت ها و سياست هاي ابلاغي وزارت متبوع تصريح کرد.

وي سلامت اداري , تعهد , خداشناسي , تخصص را از ويژگي هاي مهم انتخاب مديران قلمداد نمود و بر پيگيري امر نقل و انتقال فرهنگيان , بحث ساماندهي نيروي انساني , تکريم اوليا, مراجعين و ارباب رجوعان , نظارت دقيق بر مدارس و سياست هاي اجرايي اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تاکيد نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار