جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی آموزش و پرورش سمیرم برگزار شد

جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با حضور کلیه اعضاء در سالن اجتماعات این مدیریت تشکیل گردید.

کد مطلب: ۶۳۸۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سمیرم ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در این جلسه با توجه به اهمیت رعایت حقوق شهروندی بر ضرورت فرهنگ سازی و ارتقا فرهنگ عمومی در جامعه تاکید کرد و افزود :رعایت حقوق شهروندی وظیفه تمامی افراد جامعه بوده و نقش آموزش در این خصوص بسیار با اهمیت است و این آموزش باید از خانواده ها شروع شده و تمامی دستگاهها باید در جهت ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه تلاش نمایند .

محمد نادری با اشاره به نقش و جایگاه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بیان داشت: انجام درست وظایف اداری و تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

نادری در ادامه همچنین به صیانت از حقوق شهروندان و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع ،رعایت قانون و پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی به درخواستهای شهروندان ، برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم و حفظ کرامت آنها توسط کلیه همکاران تاکید نمود.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگروه تکالیف هریک از معاونت ها و واحدها مشخص شده است و تحقق اهداف و برنامه های این کمیته منوط به همکاری نزدیک هر یک از کارکنان است.

گفتنی است در پایان این جلسه کتاب مروری بر مجموعه رفتارهای پسندیده و اصول شهروندی که با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری سمیرم تهیه شده بود بین همکاران توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار