ویژه نامه "آینده رسانه ها در ایران" به زودی منتشر می شود

واحد آموزش پانا؛ویژه نامه ای درباره "آینده رسانه ها در ایران "با نگاهی به وضع موجود و پیش بینی آینده ممکن و ترجیحی توسط پایگاه بین المللی همکاریهای خبری شفقنا به زودی منتشر می شود.

کد مطلب: ۶۳۸۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

این ویژه نامه در راستای گاهنامه های پیشین این پایگاه خبری و بوسیله یکی از صفحات تخصصی آن منتشر می شود. صفحه تخصصی رسانه شفقنا در زمینه روزنامه نگاری، فتوژورنالیسم ، روابط عمومی و محتواهای تخصصی در زمینه ارتباطات فعالیت می کند.

در این ویژه نامه اینترنتی مباحثی در زمینه مدیریت و اقتصاد رسانه، آموزش روزنامه نگاری، توسعه و حقوق رسانه ها از دیدگاه اساتید دانشگاه، پژوهشگران و حقوقدانان خواهید خواند.

تلاش شده تا هر کدام از مصاحبه شوندگان بر بخشی از موضوع به شکل تخصصی تمرکز کنند تا مخاطب بتواند هم به صورت جزیی و هم کلی با موضوع ارتباط برقرار کند.

اساتید ارتباطاتِ دانشگاه های علامه و تهران و شهید بهشتی و دانشگاه صدا و سیما و تعدادی از مسوولان و صاحبنظران حوزه ارتباطات از جمله مصاحبه شوندگان هستند.

همچنین در این ویژه نامه ، گفتارهای کوتاهی از سردبیران رسانه های مختلف و نتایج برخی از مهمترین مقالات و پایان نامه های آینده پژوهی رسانه ها به شکل اینترنتی منتشر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار