در نشست ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح شد:

اسکان 2هزار نفر روز در پایگاه های اسکان تابستانی استان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تا کنون قریب 2 هزار نفر روز، معادل 277 خانوار، از میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی استان در پایگاه های اسکان آموزش و پرورش ساماندهی شده و اسکان یافتند.

کد مطلب: ۶۳۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ،عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نشست ستاد اسکان تابستانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد 8 پایگاه وظیفه راهنمایی و اسکان مسافرین و میهمانان تابستانی فرهنگی و غیر فرهنگی استان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به آماده سازی بیش از 120 کلاس درس در 15 آموزشگاه مجهز استان برای اسکان میهمانان ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اظهار کرد: ثبت نام اینترنتی ستاد اسکان آموزش و پرورش از 17 خرداد ماه به طور رسمی آغاز شده و تا بیست و پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، به منظور رفاه میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی آموزش و پرورش، قریب 90 نفر از کادر آموزشی و اداری مدارس استان به عنوان عوامل اجرایی با ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی همکاری می کنند.

لامعی از تجهیز اردوگاه های استان جهت بازدید و اقامت مسافرین تابستانی خبر داد و ابراز داشت: انعقاد تفاهم نامه به منظور بیمه مسافرین در ایام اسکان در مدارس استان با بیمه معلم و آماده سازی نمازخانه های مدارس از دیگر اقدامات ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی جهت رفاه حال مسافرین محترم فرهنگی و غیر فرهنگی به شمار می رود.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: اکثر میهمانان تابستانی آموزش و پرورش را زوار مرقد مطهر امام رضا(ع) تشکیل می دهند که از استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، اصفهان، تهران، قم و فارس به استان خراسان جنوبی سفر می کنند.

وی، خاطر نشان کرد: پایگاه های اسکان شهرستان های فردوس، طبس، بیرجند، نهبندان و بشرویه از پرکارترین پایگاه های اسکان آموزش و پرورش استان در ایام تابستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار