داوری فرهنگی لرستانی دیدار افتتاحیه رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر

مهدی آقاجانی مربی تربیت بدنی شهرستان خرم آباد و داور بین المللی بسکتبال دیدار افتتاحیه رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال 2017 به میزبانی کانادا را قضاوت کرد.

کد مطلب: ۶۳۶۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر افزود :این رقابت ها با حضور تیم های ملی جوانان زیر 23 سال از کشورهای استرالیا،ترکیه، کانادا، برزیل، ایتالیا،ایران، انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد : قضاوت دیدار افتتاحیه این مسابقات که بین تیم های کانادا و ایتالیا برگزار شد؛ بر عهده مهدی آقاجانی، داور بین المللی بسکتبال با ویلچر، از کشورمان بود.
بهرامی با تاکید بر این نکته که آقاجانی به دعوت فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر در این رویداد جهانی حضور پیدا کرد افزود: رقابت های جهانی بسکتبال با وللچر کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار شد و تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله ی گروهی را انجام داد و در گروه دو نیز تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار گرفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار